25 Kasım 2016 Cuma

Kimi Ni Todoke

kimi ni todoke ile ilgili görsel sonucu

Hepinize konnichiwa minnaa-saan!
Bugün çok tatlış bir animeyle karşınızdayım.Bu animeye bayılmıştım ben! Öncelikle animemiz 2 sezon bunu belirteyim.Her bir sezon 15-16 bölüm.Ama öyle tatlı,öyle masum duygular var ki bu animemizde inanın hiç bitmesini istemeyeceksiniz.İlk bölümler çizimlerine alışmanız biraz zaman alabilir,ama sakın ne biçim çizim bu diye bırakmayın.Evet çizimleri farklı ama inanın alışınca çok tatlı :) Konuya gelelimm;
Kuronuma Sawako,küçüklüğünden beri korkulan,solgun beyaz teni ve uzun, simsiyah saçlarıyla
halkadaki Sadako'ya benzetilen (bizde Samara), ruhları görebildiğine inanılan halbuki utangaç ve masum bir kzımızdır.
kimi ni todoke kazehaya gif ile ilgili görsel sonucu

 Bu kızımız Sawako, okulun en popüler,her daim neşeli onun tam tersi olan Kazehaya'nın dikkatini çeker ve onunla arkadaş olur.Yukarıdakı Kazehaya ^^ Öyle tatlı ki animede bu Kazehaya,bir de Sawako'yu kıskanırken ki hareketleri efsane.O kadar popüler olmasına karşın Sawako ablamızın yanında şekilden şekle giren nadir bishounenlerimizdendir ** Kısaca haremimizin bestlerindendir Kazehaya.


Yaaa yicem!!
Neyse devam edelim.Sawako  Kazehaya sayesinde Chizuru ve Ayane isminde 2 harika dosta da sahip olur.Chi'yi de Ayane'yi de çook sevmiştim ben.Ayane'nin uyanık tavırlarıyla Chizuru'nun aklı bir karış havada hallerine bayılıyorum :D
kimi ni todoke chizuru ayane gif ile ilgili görsel sonucu


İşte bitirim ikili :D Hele Sawako'nun saflığını kullanıp Kazehaya'yla onu baş başa bırakmaları yok mu acayip keyifli yahuu
kimi ni todoke pin gif ile ilgili görsel sonucu

O romantik havayı bozmaya çalışan yakışıklı pin, seni de unutmadık:D Ben pini çok sevmiştimm yaa öyle komik öyle kendini beğenmiş bir beden hocasıydı ki.Yolda giderken bile ben çok yakışıklıyım harikayım la la gibilerinden şarkılar söylüyodu bitiyordumm.İlk sezon 17. bölümde bizim bu Sawako'muza öyle bir tüyo vermişti ki gariban salakom bişi anlamamıştı :D Pin olmasa bunlar yıllar geçer çıkamazlar he !
İlgili resim

Bu da Kazehaya'nın kıskançlığı sonucu Pin'e yemek yedirişi :D 1.Sezon 17.bölümden bu en sevdiğim bölümdür kesinlikle :D
Bayıldığım bir çift daha var Ryu ve Chizu.Her ne kadar animede pek birlikte olamadılarsa bile olsundu zaten mangada oluyordu.Bir de şu Chizu'nun chibi halleri de gül gül öldüm Chizu'lu sahnelerde.Ryu'da çok tatlı yaaa.

Eveet ne yazık ki postumuzun sonlarına doğru gelmiş bulunmaktayız.Aslında bu anime hakkında söyleyeceğim o kadar çok şey var ki.Fakat hepsini anlatınca olur mu ama.O yüzden kendimi tutacağım.Kimi ni Todoke'de yeri geldi ağladım,yeri geldi 'kya'ladım,yeri geldi Sawako'nun kalın kafalılığına kızdım.Bana her duyguyu yaşatan bu harika animeyi hepinize tavsiye ediyorum.
Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın.

İlgili resim

0 yorum:

Yorum Gönder