2 Aralık 2016 Cuma

Ay Savaşçısı -Sailor Moon-

sailor moon ile ilgili görsel sonucu

Selam minna! Bugün sizlere çook sevdiğim,ilk animem olan sailor moon namı diğer ay savaşçısını tanıtacağım:D Ah o Mamoru.. Gül atar kurtarırdı ay savaşçısını.Mamoru da ilk aşklarımızdandır bir çoğumuzun eminim ki :D
Bildiğiniz üzere ilk ay savaşçısı 90'lar yapımı bayağı eskiydi.Ancak 2014 yılında sailor moonun 20.yılı şerefine yeni sezonları çekilmeye başlandı.Bu yeni Sailor Moon'a da Sailor Moon Crystal adı kondu.Hatta o bitti, 3. sezonu da çekildi.Hepsini de sevinerek mutlu mutlu izledim efem.

sailor moon gifleri ile ilgili görsel sonucu

Pekii , ben bugün size hangisini anlatacağım?Zaten hepsinin konusu aynı.Sonuçta aynı manga:) Öncelikle biraz 2 serisinin de karşılaştırmasını yapıp,sonra da eski sezon üzerinden konuyu anlatacağım.Neden mi? Çünkü eski sezonun gifleri çok daha komik :D O zaman Are you ready ? Başlıyoruzz.

Öncelikle eski sezonun çizimleri en yukarıdaki gördüğünüz mini mini ortaokullu bir kız şeklindeydi.Yani çocuksuydu.Ama yeni sezonun çizimleri ise daha bir yetişkin çizimleri.Halbuki her ikisinde de yaşlar aynı konu aynı :D Ve eski sezonda komik ögelere daha fazla yer verilmişti,çizgi film tadındaydı.Yeni sezonda komik ögeler daha az,romantizm ve dram ağırlıklı.Daha bir shoujo yani.Bana sorarsanız ben ikisini de çok sevdim.Eski sezon nostaljik ve çocuksu ,yeni sezonsa modern ve genç kız havalarında. Hemmen konuya geçelim minna!

sailor moon gifleri ile ilgili görsel sonucu

Hikayemiz Usagi kızımızn uyuyakaldığı ve okula koşuştura koşuştura gittiği sıradan bir günde başlıyor.-Benim gibi o da uyumayı çok seviyorsa demek ki- Koşuştururken yanlışlıkla kedinin üstüne basıyor ve farkediyor ki kedi alnındaki yara bandını çıkarmaya çalışıyor.Ve yara bandını çıkarıyor. Yara bandını çıkardığında kedinin alnındaki hilal şeklindeki ayı görüyor.

sailor moon luna ile ilgili görsel sonucu

Yukarıda bahsettiğim kediyi -yani Luna'yı- görüyorsunuz.Kızımız okula gidip geliyor, hatta uyuyor ve uyandığında Luna'yı dibinde görüyor.Sonra kedi konuşmaya başlıyor,sen seçilen bir savaşçısın insanları kurtarman lazım felan.Usagi tabi çok şaşırıyor.Sonuçta bir kedi konuşuyor :D Sonra kızımıza broş veriyor ve kızımız MIIIN PRIZMI POWAA MEEYK UP diye bağırıyor veee;

İlgili resim

Usagi ay savaşçısına dönüşüyor.Evet minna olaylar bu şekilde gelişiyor.Mamoru'muzla da tanışıyor tabii ki :D Ayrıca onun gibi savaşçı olan yeni kızlarla da tanışıyor.Bir de şu paralel evren olayı da var.Acaba hangi kız geçmişte Ay Prensesi,hangi erkek Dünya Kralı deyip spoileri vererek geçiyorum bu olayı:D

İlgili resim

Buraya da bu resmi koyayım da dursun :D

Ayyy ben bu animeyi çok seviyorum yaa.Kısaca izleyin izlettirin.Eski sezon mu yeni sezon muu, bence siz yeni sezonu izleyin.Eski sezon da güzel ama bölüm sayısı çok.Eski sezonda bir sezon 44-45 bölümken yeni sezonda 25 bölümde 2 sezonu kapatmışlar.Ve tabii ki çizim görüntü olarak da shoujo tadında isterseniz Sailor Moon Crystal derim ben.

sailor moon komik gif ile ilgili görsel sonucu

Mamoru'yu görünce ben :D

Bu anime hakkında şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.-Aslında daha çoook şey söylerdim ama çok spoiler vermek istemiyorum :D - Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın!

Sailor Moon Crystal Openingini de buraya koyuyorum dinlersiniz efem.









0 yorum:

Yorum Gönder