13 Ocak 2017 Cuma

Ben bir kitap olsaydım...

kitap gif tumblr ile ilgili görsel sonucu

Ben kitap okumayı küçüklüğümden beri çok severim.Hatta ve hatta doğum günlerinde en klişe olan kitap hediyesi beni diğerlerinin aksine çok sevindirir.

 İlkokul 1. sınıftayken okula gitmeden babamla kırtasiyeye uğrar ,el yazısıyla yazılmış , değişik değişik bir sürü hikayeler alırdık.Onları bitirdiğimde de kendimle gurur duyar 'Ben çok kitap okuyorum.' havalarına girerdim.Kısacıktılar çünkü,bir yetişkinin okuma hızıyla en fazla 5 dakikanızı alacak mini mini,bol resimli öykülerdi.Ama o zamanlar tabii heceleye heceleye,yavaş yavaş okuduğumdan onları okumak epey bir zaman alırdı :)

Birde ilkokul yıllarının vazgeçilmezi, sınıflarda öğrencilerarası okuma yarışları yapılırdı.Çok iyi hatırlıyorum , bizim sınıfta Mert diye bizden 1 yaş büyük bir çocuk vardı.Zamanında onunla ne not yarışları yapmıştık :)

Bu konu aslında bir mim.Ancak burada amatör bir blogger olarak,hemen ben devreye giriyorum.Nasıl mı, bende kendimi mimliyorum :) Bu küçük hatırlatmayı da yaptıktan sonra hemen konumuza geçelim.



Bir kitap olsaydınız ismi ne olurdu ?

İsimden önce isterseniz bir türüne değineyim.En güzelinden biraz polisiye biraz da romantik bir kitap olurdum kesinlikle.Okuyucuya oturduğu yerden hem tebessüm ettiren,hem de gizemli olaylar eşliğinde bir sonraki sayfasını bile heyecanla çevireceğiniz bir kitap olurdu bu.Nasıl, kulağa güzel geliyor değil mi ? :)

İsmimse '18 Numara' olurdu.Nedeni hemen altta :)

Konusu ne olurdu ?

Öncelikle kitabım bir roman olurdu.Uzun soluklu, bir çırpıda okunuveren bir kitap.  Konusuysa
Amerika'nın FBI'ı gibi gizli ajanların bulunduğu ünlü bir istihbarat örgütünde geçer.Örgütün, ajanları ikili ikili gruplandırması gerekiyordur ve bunun üzerine ajanlara kura çektirir.Aynı numara çıkan kişiler eşlenir ve aynı olay hakkında araştırma yaparlar.Lisa ve Anthon'a 18 numara çıkar.Böylelikle ikili,gizemli ve tehlikeli maceralara birlikte atılırlar.Elbette ki ikili arasında aşk da  kaçınılmaz olacaktır.

Kapağı nasıl olurdu ?

Silüet ile ilgili görsel sonucu


İşte tam da bu !

Yalnız ben kurguma bayıldım yahu :) Umarım sizde beğenmiş ve keyif alarak okumuşsunuzdur.Size söz,ilerde bir yönetmen olursam ilk fırsatta bu kurgunun filmini çekeceğim efem lakin sizin de ilk fırsatta sinemaya gidip izlemeniz şartıyla :)
Yönetmen olmazsam olmadı kitabını yazarım yahu, hem kitapların filmlerden yeri çok daha ayrı olduğunu düşünmekteyim.Çünkü kitaplarda karakterleri,mekanı,yazarın tasviriyle fakat tamamen kendi hayal gücümüzle canlandırırız ancak filmlerde öyle mi...  Bu yüzdendir ki okuduğumuz kitapların filmlerinde hayal kırıklığına uğrarız, çünkü bizim kafamızın içindeki karakterler,filmdekilerden çok daha farklıdır. Bu durumun tam tersi de olabilir tabii :)

Herneyse ben şu film-kitap faslını çok fazla uzattım sanırım.Umarım kitabımı beğenmişsinizdir.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere , kendinize çook iyi bakın, Hoşçakalınn..

el sallayan kız gif ile ilgili görsel sonucu


0 yorum:

Yorum Gönder