20 Ocak 2017 Cuma

Paris'ten Sevgilerle -Kitap yorumu-



Selam millet !
Bugün sizlere yeni bitirdiğim Alexandra Potter'ın Paris'ten Sevgilerle kitabını yorumlayacağım . Öncelikle kitabı Tüyap'tan almıştım , okumaya ancak şimdi zaman bulabildim . Oldukça uzun bir romandı , yaklaşık 3 - 4 günde bitirdim . Uzun olmasına rağmen bir çırpıda bitiveren , romantik , yeri geldiğinde güldüren güzel bir kitaptı benim için. Sınavlardan sonra böyle bir kitap okuyup dinlenmek iyi geldi açıkçası :)  Kitaptaki Emanuelle & Henry ' nin hikayesi kitabı çok daha güzelleştirmişti . Normalde romantik sıradan bir kitap okuyacağımı düşünürken Emanuelle ve Henry'nin hikayesi , gizemleri , mektupları , aşkları ,  bir kadının hiç oturmadığı halde 70 yıl boyunca bir evin kirasını ödemesi ve aslında evin bomboş olması gibi ilginç, okuyucuyu merakta bırakan olaylar çok hoşuma gitmişti .
Kitabın karakterleri de bana göre güzel işlenmişti . Bütün karakterler romana tam oturmuştu .
Kitabın çevirisi de oldukça iyiydi . Okurken anlayamdığım garip cümleler yoktu. Yayınevi de Arkadya Yayınları bu arada , alacak olursanız söyleyeyim :)
Kısacası canınız sıkılmışsa , kafa dağıtmak ve biraz dinlenmek için güzel bir kitap .
Bu arada kitapta Paris çok güzel anlatılmıştı , Paris'e gidip Eyfel Kulesi'ni görmek istedim okurken :)
Hazır kitap Paris'te geçiyorken  Paris'e çok yakıştığını düşündüğüm bir şarkıyla sizi baş başa bırakıyorum . Başka bir postta görüşmek dileğiyle , kendinize çok iyi bakın , hoşçakalııın ! :)







0 yorum:

Yorum Gönder